Lukijat

Translate

tiistai 17. huhtikuuta 2012

Ja mä katon kun sä tanssit ja nautit



Timi Lexikonin biisi Moon kuu. Tää on ihan kiva kipale, tulee kuunneltua muutaman kerran viikossa. Mut jotenkin mua naurattaa kauheesti toi musavideo. Siis noi verset on ihan mahtavia, niistä tykkäilen tosi paljon. Mutta sitten toi kertsi... Jotenkin... Hirveen väkisin vängätty. En mä tiedä. Ei vaan iske.

Mua häiritsee ton naisen vaatteet, miks se on puettu tolla tavalla? Siis en nyt meinaa et tartte tissipaidan tai minihameen ja korkkarit vaan siis... Ymmärtääks kukaan mua? Toi ei vaan toimi, sori. Ei, ei, ei, ei. Ja sitten Timi tossa kuussa. Äh, muuten toi musiikkivideokin on ihan jees mutta kertosäe. Ja ton naisen vaatteet.

Timi Lexikon on ihana äijä sekä yks parhaista lavaesiintyjistä kenet tiiän. Mutta tiiän et se pystyy parempaankin. Ehkä ens kerralla! Mutta älkää ymmärtäkö mua väärin, en siis inhoo tätä biisiä tai mitään, kyllä tämä soittolistalle pääsee. Olis vaan voinu olla parempikin.

Vastaan vielä tähän loppuun kysymykseen jota on kyselty tässä nyt muutamia kertoja. Eli miks pistelen tänne "vanhoja" biisejä? Tällä meinataan sitä että joku biisi ilmestyy, ja kirjotan siitä tänne blogiin seuraavan kuukauden sisällä. Miks en heti? Eli. Uskokaa tai älkää: mulla on elämä! En oo koneen ääressä kokoajan. Ja aina ei oo sitä fiilistä minkä mä haluan itelleni jos alan kirjottaa tänne tekstiä. Ja niitä kappaleita jotka haluun tänne jakaa tulee kokoajan. En yksinkertasesti pysy perässä! Liikaa kivoja biisejä. Mutta älkää siis häiriintykö siitä, koittakaa kestää. Kyllä mä joskus oon ajoissa!

Hauskaa tiistaita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tarkistan uudet kommentit aina ensin joten ne eivät ilmesty heti näkyviin! Muistakaa käytöstavat.