Lukijat

Translate

maanantai 26. maaliskuuta 2012

Tääl on jengiä jotka haluu et te vielä teette

Haluun omistaa tän postauksen tänään yhdelle hienolle miehelle, nimittäin Jare Henrik Tiihoselle. Anteeks tästä tulee vähän iso postaus mut toivottavasti pystyt lukemaan tän. Ja jaksat. Koska tää on meillekin tärkeetä.

Mulla on ollu viimeset kaks päivää sellanen fiilis et mä ja muut halutaan näyttää kuinka paljon me rakastetaan sua ja sun musiikkia. Tässä se tulee.

Sun musiikki autto mut läpi yläasteen. Kuulostaa kornilta ja tää on tätä vanhaa jauhantaa, mut musta on hienoo et voin vilpittömästi sekä rehellisesti sanoo et sun biisit oli mun yks voimavara vaikeina hetkinä. Kiitos siitä.
Musta on ihanaa paneutua sun biiseihin kunnolla ja miettii paljon et mitä sä oot ajatellu ku oot tehny sitä ja mitä sä haluut sillä kertoo. Usein (kuten viimeks tänäänkin) osa niistä saa mut itkemään. Mut hyväl taval. Musta on tullu nuori naisenalku ja sä oot yks osa miks musta on tullu just tällanen. Ja mä tykkään siitä et oon just tällanen.

24.3.2012 oli mulle tärkee koska sain sillon olla kunnolla sun, Karin, Tuomaksen ja Tomin kanssa. Unohtumaton yö. Mulla on maailman parhaimmat idolit.

Oot persoonana aivan mahtava. Parasta mitä tiedän on se et sä oikeesti juttelet, kuuntelet ja vastaat. Otat kontaktia ihmiseen. Puhut niinku ihmiseltä ihmiselle ja oot siinä lähellä. Sua ei oo vaikee saavuttaa ja sen näkee et sä arvostat sun kannustusjoukkoja, mikä on hienoo. Se antaa meillekin voimaa. Älä ikinä muutu.


Keräsin vähän sun uskollisia faneja ja halutaan sanoo sulle jotain nyt!

"Yksinkertasesti sanottuna: Oon kasvanu sen musiikin paris.

Mut oletan et haluut jotain pidempää ja syvällisempää. Monil on ne lempiartistit joitten biisit sopii mihin vaan fiilikseen -tietäen et siit tulee hyvä fiilis, syvällinen, rauhottava, tai haikee fiilis -just sellanen mitä sil hetkel tarvii. Moni ei varmaan usko tän olevan mahollist, ku sanon et saan Cheekin biiseist nää kaikki ja paljon enemmän. Ensin vaan kuuntelin sen enempää ajattelemat, koska tykkäsin ja kuulosti hyvält, mut pikkuhiljaa se ajatus tuli mukaan ja huomas mist nää kappaleet oikeesti kertoo, miten niit voi soveltaa omaan elämään ja kuin niist saa voimaa johonki tiettyyn elämäntilanteeseen. Mul löytyy jokasel albumil, melkeen jopa jokasel biisil oma muistonsa. En mä osaa selittä miks tää on mul tärkeetä, se vaan on, on ollu ja tulee luultavasti olemaanki viel pitkään. Jollekki se on jääkiekko mist saa kiksei, mul se on musiikki, suomi-hiphop, rähinä ja tottakai viel liiga music, tietenki.

Mun lempparibiisei on.. Ok, listasin tähän vaik kuin monta mut pyyhin ne pois ja sanon et tykkään ihan jokasest, jostain enemmän ja jostain vähemmän. Levyist voisin sanoo Kasvukipuja & JHT2. Ja must tuntuu vahvasti siltä, et Sokka irti tulee löytyyn mun albumilempparilistan kärjest, kuhan vaan ilmestyy ensin.

Oon varmaan saanu jo kaiken mitä haluun sanoo sanotuks, taval tai toisel, jos en oo nii toivon et ne tulee esil sit vaik myöhemmin. Mut must kyl tuntuu et Jare tietää jo. Lempparimuisto, aaaaaaaaaa. Emmä osaa sanoo, niit on nii paljon! Rähinä lives nyt vaik se, et esittelin itteni ja vastaukseks sain "joo mä tiiän", tuli nii hämmentyny olo jotenki, hahaha! Ja ehkä maailman symppiksin hymy, ku Jarppa sai meijän synttärilahjan. Sanon kliseesti et lempparihetkii on koko Cheekin ura.

Kiitos. Oot ihana ku jaksat tehä tätä, keksit uutta, kehityt, keikkailet ja oot ns. "kaveri". Eiku kaveeraat. Tai mikä se sana on, kyl sä tajuut."
Susse M


Tunnustan sen, välil tää on hirveetä
Media kääntää selän, eikä soittoa saa kirveelkään
Vihaan musabisnestä, mut ei vaan auta itkeä
Pitää pysyy pirteenä ja vääntää lisää biisejä
Haluun uskoo, et jengit pysyy meidän mukana
Pumppaa tätä musaa eikä nukahda (ei!)


"Oon kuunnellu Cheekkiä viis vuotta ja jotenkin vaan rakastuin sen musaan heti. Sen biiseis on sitä jotain, et jaksaa kerta toisensa jälkeen ostaa levyn ja käydä keikoilla (ja sen keikat on parasta tässä maailmassa<3). En usko et muut tulee koskaan ymmärtämään miten paljon mä sen musaa oikeesti rakastan, mut tärkeintä, et mä tiedän sen itse. Jare itsessäänkin on älyttömän mukava. Oli mulla ehkä pienet ennakkoluulot ensin, mut sit kun tapasin sen ekaa kertaa, nii ne hävis!

Rakastan sen ääntä, keikkoi, räppäämistyyliä, sanotuksii, levyi, kaikkee.. lempibiisei voin mainita muutaman: Jare Henrik Tiihonen, Orjantappuraa, Kulje mun kanssa, Haurasta, Herrasmiesliiga... Lempparialbumi on JHT1.

Ei mul mitää ihmeellistä täs oo.. Kiitän sitä siitä, et se jaksaa tehä tätä duunia ja tekee maailman parasta musaa."
Ellinoora H


Tää on pirun raaka peli, jossa räppäriä koitellaan
Artisti maksaa, radioiden päättäjiä voidellaan
Mä tarviin tukea, mun täytyy tietää, että
tääl on jengiä, jotka haluu, et me vielä tehdään
Mä oon täällä niin kauan kun fanit haluaa
jos pysyt messissä, lupaan, ettei tarvii katua (ei)


"Cheekin musiikki tuo mun elämään iloa ja valoa. Koko jätkä on vaan jotenki niin käsittämättömän hieno tyyppi. Jokaisella biisillä on mulle jonkinlainen syvällisempi merkitys ja ne herättää tajuttoman paljon tunteita mussa. Oon nähny Cheekin vaan yhen kerran näide kuuden vuoden aikana livenä (EL '10), koska en oo koskaa päässy mihinkää kattomaa. Mä en osaa kuvailla niitä tuntemuksia, mitä mulle tulee, kun näen videoita Cheekin keikoilta. En pystyny kattomaa 25.3. Idolsiakaan ilman, että tuli kyyneleet silmiin. Oon niin kateellinen niille, ketkä oli siellä.. Kesällä haluaisin mennä Summer Uppiin, mutta se taitaa jäädä haaveeks, kun kukaan kaveri ei kuuntelen samanlaista musaa kuin mä eikä siis tuu mun mukaan sinne.

Tiivistäen: Rakastan Jarea ♥"
never^enough


Mä menin katastrofikeikan jälkeen hotellille ajattelee
mis mun sietokyvyn todellinen raja menee
Missä rakkaus (hä?), missä arvostus? (Hä?)
Kymmennen vuotta pelissä ja se on vieläkin pelkkä arvotus
Seuraavana iltana taas rokattiin, poltettiin lava ja
eilen räittiin päin naamaa, tänään kohdeltiin starana (jee)


"Diggaan Cheekistä koska se on oman tien kulkija, ei juuri välitä muiden sanomisist. Rento ja hauska. Ja sillä on upeita valkosii kenkii.

Sen biisit auttaa vaikeis tilanteis ja tuo piristyst päivää. Hyvä bilettää niitte seuras.Lempibiisii on vaikee sanoo mut jos nyt yhen aivan omast mielest tärkeen biisin valitsee, ni Sikaryhmä, koska kertoo myös omasta elämäst jonku verra, siis se pohjaidea. Paras albumi mun mielest varmaa Avaimet mun kulmille, koska siinä on monta hyvää rallia, jotka piristää päivää ja pistää miettimään.

En ees tiedä muistaaks Jare mua niin pienest
ku tavattii olin melko nuori ku ekan kerra löin femmat Jaren ja Kapan kanssa. Tuntu et ku viimeks näki, et ois ollu eka kerta ku tuntu ettette tunnistanu mua mut kuitenki. Varmaa hienoin hetki on se ku ekan kerra sai jutella teille pidemmän aikaa joku 20 min tai jtn. Kyselin vaa kaikkee ja nii ja vastasitte kuitenki. Ehkä sitä joskus haluis jutella pidempääki ja muuta. Arvostan Jarea koska se auttaa elämässä, ja jaksaa aina painaa vaikka oiski kaikkee niskas."
Janne S


Tää elämä on näin yhtä vuoristorataa
Joka kerta ei löydy rakkautta Kuopiostakaan
Damn! Mä nukuin yön yli ja päätin koittaa vielä
Pidän tästä kiinni, ei musaa multa noin vain viedä
Haluun soittaa vielä en löydä toista tietä
Mä uskon, et hiphopin aika koittaa vielä (jes!)


"Oon aina arvostanu sua artistinä ja ihaillu miten joku osaakaan tehdä noin hyviä biisejä.
Riimittely ja muu on kuitenkin yllättävän hankalaa, oon kokeillu. Sulla on taito tohon hommaan ja se on vaan kehittyny vuosien mittaan. On hienoa kuunnella uutta ja vanhaa materiaalia ja huomata se miten oot kasvanu ja kehittyny. Alotin sun musiikin kuuntelun just niitten ekojen radio biisien kautta ja pikkuhiljaa aloin löytää myös ne ei niin tunnetut biisit ekoilta levyiltä.

Yks mun monista "suosikkibiiseistä" onkin just Lyijykynä. Muistan kun kuuntelin sitä aina jos mulla oli paha mieli, sain siitä voimia. Sama on monen muunkin biisin kohdalla, voin väittää löytäväni melkeinpä
jokaisesta biisistä jotain itselleni. Sun musiikki auttaa jaksaa ja siihen liittyy niin paljon hyviä muistoja. Vastatuulta on toinen sellanen mulle tosi läheinen biisi, sen kanssa on itketty
monet kerrat.
Hienoo on myös se että osaat tehdä tollasia syvällisempiä koskettavia biisejä mut sit myös sellasia meneviä hyvän mielen tuovia "ralleja". Oon vuosien mittaan oppinu kuuntelee biisejä
monin eritavoin ja näkemään sen pinnan alle.

Keikkailu on myös tosi lähellä mun sydäntä enkä ikinä kyllästy siihen, se fiilis mikä susta/teistä sen musiikin kautta välittyy yleisöön on vaan niin huikea. Sillon ei voi lopettaa hymyilemistä ja laulaa vaan täysii mukana. Upeeta on myös se että tykkäät
olla ihmisten ja fanien kanssa tekemisissä. Sun kanssa on tosi helppo jutella ja mun arvostus sua kohtaan kasvaa vaan koko ajan, eikä pelkästään artistina vaan myös ihmisenä. Vaikka pitää muistaa että artistikin on ihminen, mutta tiedät mitä tarkotan.

Kiitos sulle aivan kaikesta! Oot ihana ja symppis kaveri. Sun musiikki on upeeta.
Toivottavasti jaksat tehdä tätä vielä pitkään!

Kiitos"
Katri P


Kulje mun kanssani, pysy mun rinnalla
Estä mua vajoomasta, pidä mun pää pinnalla
Pysy mun mukana
Kulje mun kanssani


Kuten näät Jare, sua rakastetaan, arvostetaan ja kunnioitetaan. Tää on vaan pienen pieni murto-osa, jos edes sitäkään, siitä mitä me susta ja sun musasta ajatellaan. Toivottavasti jaksat jakaa sun lahjoi meille vielä pitkään, koska mä myönnän että olisin hukassa jos lopettaisit nyt. Mutta aina pitää pistää itsensä etusijalle, tehdä niinkun itestään hyvältä tuntuu.

Me pysytään aina sun rinnalla ja kuljetaan sun mukana, tulipa mitä tahansa. Lässynlää ja sitä rataa, mut tää on totuus. Halutaan että tiedät että sulla on aina meidät. Tuut huomaamaan että sit ku oot 80-vuotias ja istut kiikkutuolissa niin saat yhä meiltä lämpimii katseita ja kehuja. Tullaan juttelee sulle (toivottavasti et oo äkänen pappa, mut me tullaan silti) ja halaamaan sua niinku aina tähänkin asti. Lupaan sen. Oot tehnyt itestäs legendan ja sua ei pysty unohtamaan ikinä.

Sanon kaikkien puolesta vielä kerran että KIITOS. Kiitos kaikesta mitä oot tehny ja kiitos että oot jakanu sen meidän kanssa. Kiitos että Jare Tiihonen on tavallisena miehenäkin niin upea persoona ja että saadaan tuntea sekin puoli susta. Tai ainakin edes osa siitä.


Hei, äijät kiitos, että jaksatte mua (kiitos)
Kuuntelette mun valitusta parhaanne mukaan
Jos en itse jaksa, nii vaik kannatte mua
Joskus vahvinkin äijä tarvii kannattelua (oho)
Jos annatte luvan, niin mä valotan vähän tätä
5thin ansiosta räbään tänään, enkä oo säbäjäbä


Sulla on maailman ihanin hymy mitä mä tiedän. Ja se on hauskaa ku "facepalmaat" yleisölle, eli pyyhit hikeä kasvoilta. Törmäilet lavalla sulosesti Kariin ja Tomiin. Ja pakko sanoo et Luoma virnuilee sieltä aina yhtä sydäntä lämmittävästi.

Teille muille faneille voisin sanoo että tulkaa keikoille, ihan oikeesti! Sieltä löytyy aina seuraa ja jos muhun ottaa yhteyttä niin en epäröi! Itsellänikään ei vielä kaks vuotta sitten ollu samanhenkisiä ystäviä, mut onneks nykyään on toisin. Niitä kannattaa vaan etsiä, kyllä ne sieltä tulee. Joka päivä ne kulkee lähemmäks sua. Olkaa aina omia itsejänne ja arvostakaa sitä.


Liiga on mukan keikoilla, se koko homman suola
Brädi, TS, Komet, ollaa kierretty nyt monta vuotta
Vaik en tätä tarpeeks usein sano
se merkitsee mulle paljon, että jengit tukena on (kyl!)
Jaksetaan vielä hetki, väännetään vielä vähän
Sieltä tähän kulkiessa aika päässy vierähtämään




MGi, Herrasmiesliiga, 5th Element, kulkekaa mun kanssani
Täähän me osataan
Kaikki jotka pystyy tuntemaan, Lahti, Helsinki, Kuopio, kulkekaa mun kanssani
Tampere, Oulu, Rovaniemi, kaikki kylät ja kunnat, kulkekaa mun kanssani
Seuraavaan kertaan


Me rakastetaan sua. Now and forever.

17 kommenttia:

  1. Itkin ja liikutuin ja aaaw!

    PArhautta! <3

    VastaaPoista
  2. ää eikä ihana postaus! törmäsin nyt vasta ensimmäiseen tälläseen blogiin mikä on pääsiassa hiphop painotteinen tai jotain sellasta :) ja tämänki postauksen linkkiin tietty törmäsin jonkun tietyn facebook ryhmän kautta, heh :-D mut jooo sait just uuden lukijan!

    http://ida-lifestyle.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, hiphop-blogihan tää on :) Kiitos! Täytyy käydä tsekkaamssa sun blogi kans!

      Poista
  3. Hei kiitos tästä, tää on aivan mahtavaa! Vihdoinki löytyy ihmisiä joille ei tarvii esittää tai jotka tajuu sut, tai joille ei tarvii selitellä miksi tykkää Liigasta! Tää on aivan mahtavaa! Kiitos Jare ja ihanat ihmiset jotka jaksaa kirjotella tänne! Tää piristi mukavasti päivää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samoja fiiliksiä tunnetaan täälläkin puolella ruutua! :)

      Poista


  4. Oot yks mun lemppareimmeist ihmisist.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä vai Jare ;) Vai kenties molemmat!

      Poista
    2. Hahahah! :D Ihan sua tarkotin mut vaikka sit molemmat!

      Poista
  5. Ihana postaus, oikeesti ! ja Jare on ihanin ♥ Paras blogi mihin oon törmänny, hienoo ett oot tehny täst tällasseen hiphoppiin keskittyvän :) Täs on sulle yks uus lukija !

    VastaaPoista
  6. Varmaanki paras postaus mitä oon lukenu Jareen liittyen ikinä! Aivan huippua tietää, et on enemmä jengii tässä fanituskaaressa. Voin samaistua niin moneen fiilikseen ja tapahtumaan tässä ettei sitä kovin moni taida uskoakaan!

    Jotain huipuinta on just se fiilis ku pääsee keikalle raastavan odotuksen jälkee ja tää tulee lavalle huomaten mut joko heti tai pienellä viiveellä.. ♥ Lämmittää sydänt iha sikana unohtamattakaan sitä miten ihana Jare onki myös keikkojen ulkopuolella. Muistoja on aika perkeleesti enkä tuu ikinä unohtamaankaa tota herrasmiestä!

    Oon iteki kokenu vaik mitä paskaa ja voin sanoo ihan suoraa, et Jaren musa on ollu myös mun elämän yks suurimmista voimavaroista ja oon niitte pohjalta jaksanu yrittää paljo kovemmin. Koulukiusattuna olemine ei oo mitenkää mukavaa eikä sitä saa pois, vaikka yrittäisikin sitä loppua parhaansa mukaan tehdä.

    Sanon viel kertaallee, et tää on ihan huippublogi! On ensinnäki mahtavaa nähdä kuinka paljon nää artistit sulle merkkaa ja huomata myös sen positiivisen asian, että tunnet aikalailla samoin mitä minäkin! :) Toivottavasti päästään joskus kunnolla keikalle vaikkapa kahdestaan tai pienen ryhmän kanssa, tulis varmasti olemaan mitä huipuin päivä! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, olet ihana! Kiva kuulla että säki oot "yksi meistä", hahaa. Puhut ihan asiaa. Ja todellakin, olisin nytkin ottanu sut heti messiin mut sulla kun on noita miehiä niin taitaa mennä edelle ;)

      Poista
    2. Seuraavan kerran miehet voi jäädä itkee koteihisa, siit tulee niiiin naikkosten reissu! ;D

      Poista
  7. En oo ikinä lukenu näin ihanaa postausta <3 ! Jare on number one ! ;)<3

    VastaaPoista

Tarkistan uudet kommentit aina ensin joten ne eivät ilmesty heti näkyviin! Muistakaa käytöstavat.