Lukijat

Translate

tiistai 27. maaliskuuta 2012

Hyvä niin, älä vaan tuu lähellekään mua sen uuden ämmäs kaa!


It's finally here guys! Nimittäin Wavan ensimmäinen musiikkivideo on tullut. Nimeltään Toinen nainen. Näitä hetkiä oon ite venaillu tästä viime syksystä asti, kun Wava voitti First Lady -kisan ja pääs Rähinäperheeseen.

KUUNTELE WAVA - TOINEN NAINEN TÄSTÄ

Suomeen onkin kaivattu oikein kunnon naispuolista hiphop-tähtee! Ja musta tuntuu että se on nyt täällä. Tykästyin tähän kappaleeseen heti tosi paljon. Tällä muijalla on asennetta! Ei voi muuta sanoo ku WOAH. Rakastan tota kohtaa minkä pistin tän postauksen otsikoks myös, siinä on vaan niin rakkaus se tapa millä Wava sanoo ton sanan "vaan". Ihan oikeesti.

Wava on mulle muutenkin hirveen tärkee. Jotenkin ei oo koskaan ollu ketään sellasta roolimallia (edelleenkin sitä naispuolista, guys!) kuka ois jotenkin ollu sellanen että sulla on fiilis "Hitto mä haluun olla yhtä hieno ihminen ku tää on." Äänestin Wavaa just siinä kilpailussa koska se osas sekä laulaa että räpätä, joten se oli sillä selvä!

Heti siitä Wavan voitosta lähtien mulla on ollu sellanen olo että jotenkin tunnen omakseni tän, et tää olis ehkä sellanen johon mä voisin jopa samaistua ja jossa olis sitä kauan kaivattua roolimalli-ainesta. Sitten kun tapasin Wavan vielä livenäkin niin se oli sit siinä. Ihana nainen, kertakaikkiaan. Kyllästytte muhun ku oon kertonu tän niin monesti mutta en tiedä ketään muuta joka ois ottanu heti niin avosylin vastaan.

Eniten mua koskettaa se, että kun Rähinä Live 2011 oli loppunu, ja venailtiin siinä ulkopuolella artisteja et vois vaihtaa pari sanaa ja sitte Wava tuli siitä ohi. Sillä oli selvästi tosi kiire, mutku me oltiin juteltu siinä jonossa jo aiemmin ja mä halusin sanoo sille että kuin hyvin se oikeesti veti sen biisin siellä niin aloin sit huikkailla et tulis käymään siinä mun luona. Miettikää, mä ite vaan laiskana istuin jossain penkillä ja pyysin sitä mun luokse. Ja se tuli. Se oikeesti tuli! Vaikka sillä oli kiire. Ja se halas meitä ja puhu meidän kanssa.

Tällasta mä arvostan. Siinä hetkessä mä tiesin että hitto tästä naisesta tulee vielä jotain niin suurta. Hieno ihminen. Pysy aina tollasena ku oot, lupaa se.

Wava oli oikeestaan se syy miks mä perustin tän blogin. Nimi tulee siitä biisistä, jolla se voitti First Ladyn. Joten mun kaikki lukijatkin voi nyt tässä vaiheessa kiittää Wavaa kauniisti. Oot mun kaiken inspiraation lähde!

Nyt oon aivan varma että First Lady -kisan voitti oikee nainen ja et Wava on ansainnu tän kaiken, todellakin. Ja tässä sulla Wava on jo sun suurin fani, kuten mä kerroin jo sulle sillon joulukuussa. Oon odottanu sun kaltasta ihmistä jo kauan and finally you are here. En jaksa oottaa levyä. Kiitos!

2 kommenttia:

  1. Wava on ihana! Pakko myöntää, et en oikeen First lady -kisan aikana viel lämmenny, en kyl ees yrittänykkään, kuuntelin kaikki ehokkaat kerran läpi ilman ajatusta ja that's it. Mut sit ku hetken hehkutit tätä, kuuntelin enemmän, tykästyin ja Rähinä lives se, millanen Wava oli luonteeltaa teki vaikutuksen. Ei tollanen ihminen voi tehä muuta ku hyvää musiikkii. Mä toivon todellaki et Wavalle tulee pitkä ja hyvä ura, sen se ansaitsee. Äänellä, asenteel, taidol ja vähän silläki et miten se kohteli fanejaan jo ennenku oli virallisesti julkassu mitään. Tää biisi soi mul pääs, mut ei välitetä siit, oonhan mä tätä sentään jo kaks päivää luukuttanu 24/7 (ellei lasketa eilisiltaa koska TPH). Tätä lisää ja äkkii! Toivon et syksyl me ollaan levyjulkkareis, sinne me kuulutaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "ja vähän silläki et miten se kohteli fanejaan jo ennenku oli virallisesti julkassu mitään" Niinpä. Tätä mä oon hakenu. Sä se vaan osaat kiteyttää mun ajatukset järkeviks.

      Poista

Tarkistan uudet kommentit aina ensin joten ne eivät ilmesty heti näkyviin! Muistakaa käytöstavat.